Era frytek i niezdrowego jedzenia w McDonalds ma odejść w zapomnienie…

Mcdonald’s chce zmienić swoją opinię, którą uzyskał przez lata, jako największa sieć fast food, czyli niezdrowa żywność. Taki stereotyp sieci z niezdrowym i tuczącym jedzeniem, masowo zaczęli omijać klienci. Spowodowało to znaczący spadek sprzedaży. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i ponownie przekonać ich do swojej marki, McDonald’s zapowiada znaczące zmiany…
Już od przyszłego roku, w zamian za zestawy z frytkami, będzie oferował klientom sałatki oraz świeże owoce.

Zmiany mają również dotyczyć zestawów dla dzieci, frytki mają być zastąpione owocami i/lub warzywami, natomiast napoje gazowane w zestawach sokami lub wodą mineralną.

Najszybciej zmiany te mają być wprowadzone na rynku amerykańskim, Polska ma być objęta nimi do 2020r.

Przedstawiciele McDonald’s zapowiadają,iż postarają się, by, do wszystkich dotarła informacja o pozytywnych zmianach w sieci McDonald’s. Na kampanię reklamową sieć McDonald’s ma zamiar przeznaczyć 35mln dolarów.

Czyżby era szybkiego i niezdrowego jedzenia w McDonald’s właśnie się kończyła?

Nie przegap kolejnego artykułu

Zostaw swój e-mail, a poinformujemy Cię o zbliżających się artykułach, nowościach i promocjach.

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Lubisz super okazje? Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię o promocjach.