Kampania reklamowa Coca-Coli imiona na butelkach i puszkach

Rozpoczyna się kampania marki Coca-Cola, pod hasłem „Podziel się radością“. Przez cztery miesiące na opakowaniach zamiast nazwy marki pojawią się popularne imiona i pseudonimy.

W sumie na puszkach i butelkach znajdzie się ponad 150 najpopularniejszych polskich imion, które używane są przez blisko 90% osób w wieku 12–29 lat. W procesie druku etykiet imiona były nanoszone proporcjonalnie do częstotliwości ich występowania w Polsce.

Nowa kampania zaplanowana jest na okres od 6 maja do połowy sierpnia. Reklamy pojawią się w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych, blogosferze, na interaktywnych formatach zewnętrznych. W wybranych kanałach sprzedaży pojawią się promocje i materiały POS.

Będą prowadzone również liczne działania konsumenckie, m.in. sampling oraz wiele ogólnopolskich imprez.

Od 20 maja w głównych stacjach telewizyjnych, m.in. TVN czy Polsat emitowany będzie spot, który przedstawia wakacyjne przygody młodych ludzi dzielących się coca-colą.

Podobna akcja, połączona z działaniami w mediach społecznościowych, była prowadzona w 2011r. w Australii, a rok później zdobyła Złotego Lwa w konkursie Cannes Lions.

Kampanię zakończy Coke Live Music Festival (Kraków, 9–10 sierpnia).

•Przygotowanie spotu reklamowego: agencja reklamowa McCann
•Media cyfrowe i społecznościowe: agencje K2 Internet i Next
•Zakup mediów: dom mediowy Starcom
•Działania PR: Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Nie przegap kolejnego artykułu

Zostaw swój e-mail, a poinformujemy Cię o zbliżających się artykułach, nowościach i promocjach.

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Lubisz super okazje? Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię o promocjach.