Pierwsza | Poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Następna | Ostatnia
Kalendarze reklamowe

W szybko zmieniającym się świecie HR, bycie zorganizowanym i na bieżąco z ważnymi datami jest kluczem do sukcesu, ale to nie jest główny powód zainteresowania kalendarzami reklamowymi.
Coraz więcej badań naukowych dowodzi, że prowadzenie odręcznego kalendarza ma korzystny wpływ na nasz mózg.
Właśnie dlatego kalendarze reklamowe na rok 2024 stały się gorącym tematem wśród specjalistów HR. Kalendarze te nie tylko służą jako poręczne narzędzie do śledzenia świąt i ważnych wydarzeń, ale także stanowią wyjątkową okazję dla firm do promowania swojej marki, angażowania pracowników oraz dbanie o nich. Dzięki przyciągającym wzrok projektom i spersonalizowanym wiadomościom kalendarze te służą jako stałe przypomnienie wartości i celów firm. Specjaliści HR rozumieją, jak ważne jest

Read more »

Gadżety eventowe - różne wydarzenia

Sezon na gadżety eventowe trwa w pełni i jeszcze przez długie tygodnie będziemy cieszyć się obfitością wydarzeń organizowanych zarówno w kraju jak i za granicą. Co za tym stoi, przed nami miesiące intensywnej pracy nad pomysłami i realizacją imprez, które mają do osiągnięcia wyznaczone cele. Jest to również odpowiedni moment na to, by podzielić się naszymi obserwacjami na temat trendów eventowych 2023 roku.

Read more »

ESG w organizacji

ESG co to?

Skrót ESG jest doskonale znany w firmach, w których ważne są sprawy dotyczące środowiska i ludzi. Jest również zanany w organizacjach, które potrafią wykorzystać siłę wizerunku na własną korzyść. Jednak czym właściwie jest ESG?

ESG to skrót powstały z pierwszych liter angielskich słów: enviromental, social responsibility, corporate governance (środowisko, społeczna odpowiedzialność i ład korporacyjny). Są to czynniki, na podstawie których powstają pozafinansowe ratingi i oceny przedsiębiorstw, państw i innych organizacji.

Szczególnie głośno o ESG zrobiło się po tym, jak w listopadzie 2022 roku Parlament Europejski przyjął dyrektywę CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive). Określa ona jakie podmioty zostaną w najbliższym czasie objęte obowiązkiem raportowania ESG w organizacji. W przypadku dużych firm obowiązek ten wchodzi  już od stycznia 2024 roku.Read more »

puszka z nadrukiem

Każdy początek roku to idealny czas na przyjrzenie się spekulacjom na temat nadchodzących trendów. Choć zalążki wielu z nich mogliśmy obserwować w poprzednich latach, to przeszły one płynnie do 2023, by dopiero w nim rozkwitać. Poniżej przedstawiamy wykorzystanie trendów graficznych na gadżetach reklamowych – zwłaszcza tych do pełnej personalizacji. Jest to część pierwsza artykułu dotyczącego trendów 2023.Read more »

Prezenty dla pracowników

Jeśli tu jesteś to być może – tak jak ja – mierzysz się z wyzwaniem, jakim jest pozyskanie i utrzymanie dobrych pracowników w organizacji. Zjawisko wielkiej rezygnacji, inflacja, wojna, pandemia, czy nowe przepisy – wszystko to składa się na mieszankę wybuchową, w której nikt jeszcze nie stworzył idealnej recepty, jak działać. To od takich ludzi jak Ty czy ja zależy przyszłość przedsiębiorstw. Bez względu na to, czy zajmujesz się pracownikami bezpośrednio (jako dział HR, właściciel itp.), czy tylko dostałeś zadanie stworzenia prezentów dla pracowników, zamieszczam tu kilka wskazówek, które zapewne okażą się pomocne. Sprawdź sam pomysły na prezenty dla pracowników.

Read more »

Strategia na kryzys

Bez względu na to czy jesteś pracownikiem czy właścicielem firmy, informacje zawarte w tym artykule mogą wiele Ci dać. Zapewne każdy z nas teraz myśli o przyszłości gospodarczej w kraju i świecie oraz o tym co zmieni się na rynku pracy. Dlatego tak ważne jest, abyśmy podejmowali kroki w pełni wykorzystujące szanse, które daje kryzys.

Read more »

Co robić w czasie kryzysu

 „Firma nie powinna nigdy pozwolić na to, aby kryzys przeszedł niewykorzystany”

Hannah Jones, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w Nike

 

Kryzys to okazja do dalszego wzrostu?

Read more »

Rebranding

Niekiedy przychodzi taki moment w życiu firmy, w którym należy przeprowadzić gruntowne zmiany wizerunkowe, związane z innymi przemianami, których firma doświadczyła. Czasami jest to delikatna zmiana związana z wprowadzeniem nowych produktów. W innych przypadkach przemiany dotyczącą poważnej konwersji kierunku działania lub profilu przedsiębiorstwa, a jeszcze w innych przypadkach po prostu  obraz firmy w świadomości klientów rozmył się i przestał mieć wpływ na ich decyzje zakupowe. Także w sytuacji, w której dwie firmy łączą się i zaczynają działać jako jedna marka, niezbędny jest rebranding.
Read more »

Rozmowa kwalifikacyjna - elegancko ubrany mężczyzna wyciąga rękę jakby chciał przywitać właśnie Ciebie. W tle stoją biznwsowo ubrani ludzie i rozmawiają.

Poszukiwania pracy i spotkania z potencjalnymi pracodawcami zazwyczaj wzbudzają w nas skrajne uczucia i wywołują stres u niejednego rekrutowanego. Pamiętaj jednak, że już samo to, że zaproszono Cię do siedziby firmy na rozmowę kwalifikacyjna, świadczy o tym, że TwojeRead more »

Event Marketing

Ludzie od zawsze gromadzili się na różnego rodzaju zgromadzeniach i spotkaniach, a „bywanie” w towarzystwie było oznaką pozycji społecznej. Kiedyś organizacja tego typu wydarzeń leżała najczęściej po stronie Read more »

Lubisz super okazje? Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię o promocjach.