Jury w tym roku przyznało aż 6 złotych statuetek, 13 srebrnych i 19 brązowych. Dodatkowo pierwszy raz w historii przyznano Grand Prix.
Najlepszą kampanią reklamową został „Piąty Stadion” piwa Tyskie.
Kolejną nagrodzoną Kampanią Reklamową została Orange z udziałem Serca i
Rozumu. Kampanie z udziałem Sercva i Rozumu goszczą od 2010r.
Kampania z udziałem Marka Kondrata (twarz ING od wielu lat)
Kampania z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.
Obaj kucharze przekonują, że samodzielne gotowanie posiłków jest tanie, łatwe i nie musi zabierać dużo czasu. Kampania zakładano, że będzie trwała 52 tygodnie. Niedawno Lidl poinformował, że ją przedłuża.
Kampania reklamowa z udziałem Bogusława Lindy, który przyznaje się w reklamie „Tak, biorę Pharmaton Geriavit”
Nagrody Effie nie są konkursem dla najlepszych, najpiękniejszych reklam. Najważniejsza jest skuteczność kampanii reklamowej.
Komentarze