Ogłoszono wyniki Effie Awards najskuteczniejszej polskiej reklamy…

Jury w tym roku przyznało aż 6 złotych statuetek, 13 srebrnych i 19 brązowych. Dodatkowo pierwszy raz w historii przyznano Grand Prix.

Najlepszą kampanią reklamową został „Piąty Stadion” piwa Tyskie.

Kolejną nagrodzoną Kampanią Reklamową została  Orange z udziałem Serca i

Rozumu. Kampanie z udziałem Sercva i Rozumu goszczą od 2010r.

Kampania z udziałem Marka Kondrata (twarz ING od wielu lat)

Kampania z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego.
Obaj kucharze przekonują, że samodzielne gotowanie posiłków jest tanie, łatwe i nie musi zabierać dużo czasu. Kampania zakładano, że będzie trwała 52 tygodnie. Niedawno Lidl poinformował, że ją przedłuża.

Kampania reklamowa z udziałem Bogusława Lindy, który przyznaje się w reklamie „Tak, biorę Pharmaton Geriavit”

Nagrody Effie nie są konkursem dla najlepszych, najpiękniejszych reklam. Najważniejsza jest skuteczność kampanii reklamowej.

Nie przegap kolejnego artykułu

Zostaw swój e-mail, a poinformujemy Cię o zbliżających się artykułach, nowościach i promocjach.

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Lubisz super okazje? Wpisz adres e-mail, powiadomimy Cię o promocjach.